Skip to main content

Visita a una galeria d’art molt especial

| Activitats

El dimarts 16 de desembre, el president Quim Torra va visitar l’Adrià Codina Art Gallery de Lleida, acompanyat del seu responsable, el jove antiquari i col·leccionista d’art Adrià Codina. Durant la visita, el president va descobrir l’espai dedicat al modernisme català i a l’obra del pintor Ramon Casas, germà de la rebesàvia d’Adrià Codina.

Així mateix, va recórrer la nova exposició Music Icons: La Memorabilia de les estrelles, que presenta vestits i objectes personals de músics de referència com Michael Jackson o Freddie Mercury , que és una de les especialitats de la galeria, que està centrada en art dels segles XIX, XX i XXI.

Finalment, el president va conèixer de primera mà les idees i les expectatives de futur d’aquest col·leccionista d’art, que ha sabut rejovenir l’àmbit de les galeries d’art catalanes amb nous conceptes i propostes innovadores.