La jornada internacional d’energies renovables i sobirania a Girona
Els dies 21 i 22 de novembre, el president Quim Torra va participar en les primeres Jornades Internacional d’Energies Renovables i Sobirania, que es van celebrar a l’Auditori Josep Irla de Girona, coordinades per l’organització Eurosolar Catalunya. El president va fer una intervenció pública tant en la benvinguda com en la cloenda de les jornades.

Les jornades vam comptar amb un interessant programa de taules rodones i ponències, amb la participació d’experts d’arreu de Catalunya i també d’Europa, que van centrar les seves intervencions a parlar de l’evolució i la situació actual de les energies renovables als seus respectius països, Dinamarca i Escòcia.
A continuació podeu descarregar-vos un recull de premsa de les jornades, que conté reportatges i entrevistes molt recomanables de llegir, i també podeu recuperar les diverses ponències i intervencions, que es van enregistrar per a posar-les a l’abast de tothom.
Tothom va valorar molt positivament la convocatòria d’aquestes jornades, perquè Catalunya ha quedat a la cua pel que fa la implementació d’energies renovables, i és fa imprescindible que la gent pugui prendre consciència i actuar en conseqüència.